2013. augusztus 1.

JEGESMEDVE ÉS MACIFRÖCCS A REMEK HŰSÍTŐK

Macifröccs

Megint italt hozok. Úgy látszik ebben a melegben jobban megy az italkeverés, mint a főzés :) Sebaj, bőven elfér itt az oldalon.
Azért esett a választásom erre a a két fröccsre, mert kínálgatom az ismerőseimnek és furán néznek rám, hogy már megint mi a fenét akarok megitatni velük. Így rájöttem, hogy nem mindenkinek egyértelmű ezeknek a fröccsöknek a létezése. 
Nos, ha nem ismeritek akkor érdemes megkóstolni, ha pedig igen, akkor hevesen lehet bólogatni, hogy igen, igen ezek nagyon finomak :)


Mind a két  csodás nedűnek az alapja a finom borocska. A jegesmedvéé a fehér a macié pedig a rozé. Az eltett házi szörpök is remek szolgálatot tesznek az ízek fokozására.

Bevallom én nem vagyok fröccsivó, de ezekből rengeteg le tud csúszni a torkomon :)

Jegesmedve elkészítése


Jegesmedve


1 dl száraz fehérbort öntsünk egy pohárba, adjunk hozzá 2-3 cl bodzaszörpöt, jó sok jeget és  hideg szódával alaposan húzzuk fel. 

Macifröccs elkészítése


1 dl vörösbort vagy rozét, 2-3 cl málnaszörpöt és jeget öntsünk fel legalább 2 dl  hideg szódával. 

Szigorúan hidegen fogyasztandó!

Kedves egészségetekre :)


4 megjegyzés:

  1. Én sem ismertem egyiket sem... De látom, Tőled bármilyen macisat elfogadok eztán...;-DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes Zsuzsám :) Te már nem fogsz csodálkozni, ha jegesmedvével kínálgatlak :)

      Törlés
  2. Nem ismertem - eddig! :) El fogom készíteni, ebben a hőségben jól lehűtve nagyon fincsi lehet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...