2013. július 17.

CSUPA CSOKI PALACSINTA


Palacsinta szokott készülni nálam is, de sosem jutott eszembe feltenni. A lányom szerint ez annyira finom volt, hogy kénytelen vagyok lejegyezni. Semmi extra, de ez is kell néha.

Hozzávalók

Tej
tojás
liszt
szóda
vaníliás cukor
kakaó
tejszín
étcsokoládé
 narancs
kevés cseresznye 
Direkt nem írtam mennyiségeket, hiszen mindenkinek van saját palacsintareceptje.


Elkészítés

A szokásos módon készítsünk palacsintatésztát. Én annyit változtattam, hogy tettem hozzá kevés reszelt narancshéjat és vaníliás cukrot. 
Süssük meg a szokásos módon, de ami előtt megfordítanánk szitáljunk rá kevés kakaóport, így  foltosan barna lesz a tészta .
Töltelék: a tejszínt melegítsük fel, majd olvasszuk fel benne az étcsokoládét, ízesítsük kevés reszelt narancshéjjal és pici narancslével, majd hagyjuk kihűlni. 
A kimagozott cseresznyéket vágjuk félbe.
A kisült palacsintákat töltsük meg a krémmel, szórjuk meg cseresznyével, majd tekerjük fel. Tálaláskor csokoládéöntettel locsoljuk meg.



8 megjegyzés:

  1. Nagyon -nagyon finom lehet! Guszta!

    VálaszTörlés
  2. Hú, egyre jobban szeretem a palacsintasütést:) Nagyon jól néz ki, s ha már a lányod ilyen elégedett volt vele, csak finomlehet. Nálunk nagy kedvenc az amerikai palacsinta brownie változata:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Trollanyu! Hát, Te aztán mesés palacsintákat sütögetsz :) Én valamiért nem igazán szeretem sütni, de a gyerek kedvéért rászánom magam :)

      Törlés
  3. A lányodnak igaza van!!! Feltehetnél egyet ide is, elém a reggeliző asztalra...;-DDD

    VálaszTörlés
  4. Tényleg csupa csoki, és isteni finom lehet! :) Pont az járt a fejemben, hogy hétvégén palacsintát kellene sütni, ki fogom próbálni a csokis verziódat, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...