2013. június 5.

MANGÓ ÉS SÁRGADINNYE CSILIVEL


Nálam előfordul, hogy első hallásra fura dolgokat készítek, nos ez az lehet.
Csak akkor finom, ha mézédes a dinnye és a mangó is. Most, sikerült megvásárolnom életem legédesebb dinnyéjét és mangóját, mint a méz olyan volt mind a kettő. Így remek alkalom nyílt az élvezetek fokozására.
Villám gyorsan elkészül, szerintem látványos is, és új dimenziókba emeli eme nemes gyümölcsök fogyasztását.
Valóban fura lehet elsőre, de a következő falatot már imádni fogjuk, majd reménykedünk abban, hogy sosem fog elfogyni, mert folyamatosan csak tömnénk magunkba.


Szükségünk lesz hozzá 1 érett sárgadinnyére, 1 érett mangóra, őrölt csilire, csilipehelyre és egy fél lime levére.
A gyümölcsöket tisztítsuk meg és vágjuk hosszúkásra. Tegyük egy pohárba és szórjuk meg a csilikkel, nyomjuk rá a lime levét és már fogyaszthatjuk is. Friss mentával is megszórhatjuk.



8 megjegyzés:

  1. Na, ezt most küldhetnéd ám fénypostával! Vaaagy gyorsan lemegyek érte :-)

    VálaszTörlés
  2. Gyere Marka, most itthon alkotok :)

    VálaszTörlés
  3. Hát én direkt szeretem a furcsa dolgokat, jöhetne most nekem is:) Nekem nagyon bejönne, már csak édes sárgadinnyét kéne hozzá találni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reménykedtem abban Trollanyu, hogy neked tetszeni fog :) Én sem tudom, hogy sikeredett ilyen édes gyümölcsöket vennem, de kivételesen szerencsém volt. Nem baj, ha nincs dinnye, talán a mangó finomabb :)

      Törlés
  4. A színekkel nem bántál csínján, az biztos! Meg az ízekkel sem, mint általában. De hát ezt szeretjük benned:-)

    VálaszTörlés
  5. A Trópusokra varázsoltam magunkat ebben a szörnyű télies időben :)Ez a kis fogás felpezsdíti az ember vérét :)

    VálaszTörlés
  6. A sárgadinnyével eddig engem ki lehetett volna üldözni a világból, de olyan gusztán tálaltad és olyan ígéretesnek tűnik a recept, hogy bizony most szívesen megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj, de örülök, hogy nem üldöztelek ki a világból Hankka ! :) Egyszer érdemes megkóstolni, de akkor neked is a mangós változatot ajánlanám.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...