2013. március 19.

ÜNNEPRE!


Takarékos konyha Évája elindította ezt a sorozatot, hogy aki megkapja a stafétát az az illető, válogasson össze pár ételt a blogjáról, amit szívesen ajánlj a húsvéti asztalra, majd adja át másik két blognak  ezt a lehetőséget.
Én Teller- cake Zsuzsájától kaptam meg a stafétát, amit nagyon szépen köszönök neki.
Sajnos minden kedvencem még nincs megörökítve a blogon, azoknak csak a nevét írom le és a többit a fantáziátokra bízom. 
A stafétát pedig átadnám Rubin S. Gabynak a Rubin konyhája blog szerzőjének és Péternek a Műkedvelő hedonista blog írójának.

Kíváncsian várjuk az ajánlataitokat:)

Először is főtt sonka, tojással, sok-sok zöldséggel, tormás majonézzel és kaláccsal.  ( sajnos képem még nincs róla, de biztos vagyok benne, hogy tökéletesen el tudja képzelni mindenki:)

A képek alatti linkekre kattintva tudtok a receptekhez jutni.




Itt lenne még a helye egy bárányragulevesnek.



Képzeletben szerepel itt egy fűszerkéregben sült báránygerinc.



Rozmaringos fehérboros  csirkecombok cserépben megsütve










12 megjegyzés:

  1. Ó ez a csodás felhozatal! Itt aztán valóban nem tudnék választani. A meggymártásos ételed és a Rákóczi túrós tortádat előnyben részesítem! Ezeket most kérem a többit majd pár nap múlva. Örülök hogy játszottál és hogy folytatod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben van drága Éva. Remélem nyitva az ablakod mert elindítom őket feléd:)) A többit majd később.
      Szívesen játszottam és válogattam:)

      Törlés
  2. Kitettél magadért mint mindig, az ember csak ül és néz és sóvárog....:))) Szuper felhozatal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves szavaidat és a lehetőséget Zsuzsa:)))

      Törlés
  3. Ó az a lazacos palacsinta, de nagyon finom lehet, biztos, hogy elkészítem magamnak:) Csodás ajánlót készítettél, ha ezek így jönnének egymás után húsvétkor, nem bánnám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Trollanyu:) A lazacos palacsinta remek választás, én imádom:)))

      Törlés
  4. Annyira jó ez a játék, jobbnál jobb dolgokat fedez fel vagy fedez fel újra az ember lánya! :) Minden nagyon guszta, leginkább a spenótos palacsinta, a töltött fasírttortácskák és a Rákóczi-túrós tortád tetszik, de mindent szívesen látnék én is az ünnepi asztalon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igazad van Hankka! Tényleg jó átnézni a bejegyzéseket a sajátokat és másokét is, rengeteg ötletet adnak:)))Örülök, hogy találtál kedvedre valót:))

      Törlés
  5. Úgy szeretem ezeket az összeállításokat, olyan sok jó ötletet találtam! Nálad is, de nem tagadom, a sütirésznél időztem el többet:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gerdi! Vajon miért is nem csodálkozom ezen:)????

      Törlés
  6. Drága Janka, kellemes, pihentető ünnepet Nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Hankka:) Nagyon szépen köszönöm és viszont kívánom nektek is:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...