2012. október 23.

ÁNIZSOS LAPOCSKÁK (ÁNIZSOS SÜTI GYORSAN ÉS EGYSZERŰEN)



Nagyon egyszerű és gyors ez a süti! A recept anyukámtól van. Ő vékonyabbra készíti és még melegen feltekeri. Én most leegyszerűsítettem a folyamatot. Legalább 12 perc telt el a kezdés és befejezés között. Szerintem a legideálisabb süti rohanó házi-tündérek számára. A hab a tortán, hogy még finom is! Azt ne kérdezzétek, meddig tartható el, mert 1 óránál többet még sosem tartózkodott a Föld nevű bolygón:) Nem nagy adag, nekem 18 db lapocska jött ki ebből az adagból.

Hozzávalók

3 tojás
12 dkg cukor
10-12 dkg liszt
ánizs


Elkészítés

A tojásokat szétválasztjuk és a fehérjét habbá verjük (nem kell túl keményre). A sárgát felhabosítjuk a cukorral, majd hozzáadjuk a lisztet, miután alaposan elkevertük, jöhet a fehérje. Egyneművé kutyuljuk, majd egy kanál segítségével korongokat halmozunk belőle egy sütőpapírral bélelt lemezre. Elég híg a massza, ezért magától szétterül. Ánizzsal szórjuk meg és 170 fokra előmelegített sütőben 7-8 perc alatt készre sütjük. Nem szabad kiszárítani, akkor jó, ha puha marad. Hagyjuk világosra, amikor a szélei picit sárgulni kezdenek azonnal vegyük ki. Már fogyaszthatjuk is! Ugye milyen gyors volt!


8 megjegyzés:

  1. Tetszik, és nemcsak a gyorsasága, de a "kinézete" okán is! :) Nagyon guszta, igazán fincsi lehet! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz, nekem is nagyon tetszik:)Szeretem az ánizst, de inkább csak őrölten szoktam használni. De ez kipróbálós lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked Trollanyu:) Én is imádom az ánizst. Nálunk mindig egész ánizzsal készül, de őrölttel is kipróbálható.

      Törlés
  3. Sziasztok! Mennyi ánizst tettetek bele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízlés dolga, csak meg kell szórni, bátran :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...