2012. október 21.

CSIRKEMELL KOLBÁSZOS-JUHTÚRÓS MÁRTÁSBAN FOKHAGYMÁS PÜRÉVEL


 Megint az történt, hogy a hűtőt átnéztem és amelyik alapanyag gyors elkészítésért kiabált, azokat összeraktam. Először kicsit beteges kombinációnak gondoltam, de nem volt az. Minden íz a helyén volt, illettek egymáshoz. Pont jó volt minden, ahogy volt.
Kapkodva fényképeztem, elnézést a nem igazán szép képekért és tálalásért.

Hozzávalók

1 nagy csirkemell kifilézve
15 dkg gyulai kolbász
10 dkg juhtúró
1 dl tejföl
1,5 dl tejszín
1 kisebb vörös hagyma
1 cs. petrezselyem
só, bors
gyros fűszerkeverék
5 dkg füstölt sajt
burgonyapüré
2 gerezd fokhagyma
2 ek tejföl
olíva

Elkészítés


A kolbászt vágjuk apró kockákra. Pici olívát hevítsünk egy serpenyőben és a kolbászt alaposan süssük zsírjára. A hagymát szintén aprítsuk picire és tegyük a kisült kolbász mellé. Amikor a hagyma kissé megfonnyadt adjuk hozzá a juhtúrót, kevergessük meg, majd jöhet a tejszínnel elkevert tejföl. Borsozzuk meg, adjuk hozzá a petrezselyem felét és forraljuk össze. Én sót nem adtam hozzá, mert a juhtúró elég sós volt.
Közben kevés olajon süssük meg a vékony hússzeleteket, amiket sóztunk és gyros fűszerkeverékkel ízesítettünk. A kisült szeleteket helyezzük a raguba és 1/2 percig melegítsük össze.
Készítsünk burgonyapürét a szokásos módon, de reszeljünk bele 2 gerezd fokhagymát és  adjunk hozzá evőkanál tejfölt.
Tálaláskor a pürét szórjuk meg füstölt sajttal, a ragut halmozzuk a csirkére és szórjuk meg a maradék petrussal.
Érdemes kipróbálni, mert gyorsan elkészül és tényleg finom.


3 megjegyzés:

  1. Ilyen finom hozzávalókkal csakis finom lehet, nagyon jól kitaláltad! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól kifundáltad! Meghiszem hogy finom lett!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm lányok!!! Tényleg tök finom volt. Ezért is jó ez a blog, mert kénytelen vagyok leírni, különben a jövő héten már nem emlékeznék rá..:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...