2012. április 13.

CÉZÁR SALÁTA



Én nagyon, de nagyon szeretem! Pár helyen már belefutottam Cézársalátának nevezett förmedvénybe, ezért kikísérleteztem és szerintem tökélyre fejlesztettem, legalábbis az én ízlésemnek az.
Tökéletes könnyű és gyors vacsora, kb.10 perc alatt elkészül.  Aki nem szereti a csirkét, nyugodtan készítse el lazacból, úgy a legfinomabb. Aki hús nélkül kívánja főtt tojás szeletekkel gazdagíthatja.


Hozzávalók  (4 adag)


1 jégsaláta
1 kisebb csirkemell
1 kígyóuborka
1 kis fej v.hagyma
1 gerezd fokhagyma
1,5 dl majonéz
1 k.k bazsalikom
1/4 szardellapaszta
1k.k dijoni mustár
kicsi bors
4 szelet pirítós
6 kapribogyó
parmezán forgács



Elkészítés


A csirkét vágjuk szeletekre, sózzuk, borsozzuk, bazsalikomozzuk és 1 serpenyőben süssük meg. Közben a v.hagymát és a fokhagymát reszeljük v. aprítsuk picikre, tegyük a majonézhez, adjuk hozzá a kevés dijoni mustárt, gazdagon adjunk hozzá bazsalikomot, borsot  a szardellapasztát, és a felaprított kapribogyókat. A jégsalátát és az uborkát csíkozzuk fel és adjuk az öntethez, alaposan keverjük el. A megpirult húst és a pirítóst szintén csíkozzuk. A tányérok közepére halmozzunk saláta kupacokat, rakjuk körbe a kenyérrel és a hússal,  szórjuk meg parmezán forgáccsal és gyorsan együk meg. (a szósz  tömény, tehát 1 adaghoz bőven elég 1 evőkanálnyi) A parmezán forgácsokat 1 krumplihámozó segítségével szoktam faragni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...